Mini Mani Month 3:e december

Godmorgon! Idag har jag tyvärr inte tänkt måla med dagens lack från julkalendern, eftersom jag har en nail art på naglarna som jag inte vill ta bort riktigt än. Plus att jag inte kommer hinna med att lacka om och handla och allt annat jag ska göra innan jag ska iväg till jobbet. 
 
Bakom lucka 3 döljde det sig i alla fall ett orange lack vid namn Hopscotch. När jag googlade på det nyss hittade jag faktiskt inte speciellt många swatcher på det, så det får jag kanske ordna sen vid nästa lackning! 
 
 
De har visst verkligen lyckats fånga oss nagelnördar i dagens text. ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nageldraken

Fin orange färg! Det ska bli kul att se hur den ser ut på naglarna.

Svar: Ah, jag ser också fram emot det, första lacket jag prövade från Ciaté var ju riktigt bra, så nu har jag höga förväntningar :)
Honmednaglarna

2013-12-03 @ 13:37:17
URL: http://nageldraken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0