French Christmas

Då börjar det närma sig jul ordentligt! Idag gav min sambo sig iväg till Halmstad för att fira jul med sin familj och jag känner mig otroligt ensam nu i vår mörka lägenhet. Fast inte länge till, min väldigt saknade vän Matilda är hemma på jullov och kommer snart hit, vilket så klart ska bli kanontrevligt! 
 
Idag bjuder jag på en smygjulig nail art jag gjorde i november, vill jag minnas. Den är något pillig att göra, men schysst om man inte vill vara så där uppenbart julig i sin julmanikyr. :) 
 
 
 
Det är inte ofta jag gör fransk manikyr, men när jag väl gör det brukar det bli jättefint. Denna gillade jag väldigt mycket, och som sagt passar den fint till jul utan att vara in your face-julig. Lite diskret så där. 
 
Den röda franska kanten har jag målat på frihand med Isadora Winter Red, och de vita detaljerna är också frihandade, med min nya vita favorit Zoya Purity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0