Zoya Midori

Jag tror att jag äntligen har lyckats få mina naglar i ett okej skick igen (peppar peppar) efter alla veckor av misär med att slita upp kartonger på sommarjobbet. De mår helt klart bättre av att vara arbetslös (fast jag kanske har ett jobb på g)! Jag funderar på att fota mina naglar naket nu och göra ett slags före och efter-inlägg, eftersom jag råkar ha en bild på nakna naglar från typ maj, när de var i kanonskick. Får se om det kanske blir av idag. 
 
Min mor kommer snart och hämtar mig, då vi ska åka och leta lite krukväxter. Sen åker jag antagligen ut och plockar björnbär i mammas och pappas/farmor och farfars nya hus. Det senaste jag har snöat in på här är att koka sylt. Hittills har jag hunnit med svartvinbärssylt med nektarin och vanilj, kiwi- och limemarmelad och en inläggning av semitorkade tomater (typ soltorkade tomater som man gör själv i ugn). Jag tänkte även göra björnbärssylt då så klart, och morots- och apelsinmarmelad, förutsatt att jag kan få tag i fler burkar som inte är skitdyra. 
 
Nu kommer lite naglar. 
 
 
 
 
 
Detta är Zoya Midori, ett grönt lack jag köpte på en blogsale och verkligen älskar! En skön grön med lite lagom skimmer som ger färgen djup. Kanonfint! Två lager och väldigt lättapplicerat, ett toppenlack på alla sätt och vis!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Vilken härlig grön nyans, den gillar jag. :-)

Svar: Svårt att inte gilla grönt ^^
Honmednaglarna

2013-08-23 @ 10:24:59
URL: http://www.colourit.se
Postat av: Helena

Kanske inte så värst upphetsande, men en mycket trevlig grön nyans. Och så är det ju Zoya så jag gillar det :)

Svar: Japp, det är svårt att inte gilla Zoya! För mig är just denna färgen lite upphetsande dock ;)
Honmednaglarna

2013-08-23 @ 14:20:45
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Anki

En härlig grön färg, så där lagom. Gillar också Zoya i alla former;)

Svar: Ah, jag har inte så många lack från Zoya, men jag brukar alltid gilla dem, speciellt om de är gröna ;)
Honmednaglarna

2013-08-24 @ 08:35:36
URL: http://www.annkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0