Sunshine Award

Under tiden jag har varit borta har jag fått en Sunshine Award av Sussie på Fastnaglad. Jag brukar vara ganska dålig på att vara med på sånna här grejer, men för en gångs skull tänkte jag faktiskt att jag skulle engagera mig lite och svara på den här! 
 
 
Så här går reglerna i alla fall till: 
  • Tacka den som gav dig utmärkelsen.
  • Lägg utmärkelseloggan på din blogg.
  • Dela med dig av 7 fakta om dig själv.
  • Nominera 5 eller fler bloggar som inspirerar dig.
Så tack Sussie! Det var då rackarns att du hann först, annars hade du nog stått först på listan över folk jag själv vill nominera!
 
Sju fakta om mig själv alltså.. Den här blir svår. :) 
 
  • Jag är riktigt blödig och gråter alltid till filmer/böcker och liknande som är det minsta lilla sorgliga. Jag gråter allra mest när djur dör, människorna klarar vi ju oss utan!
  • Jag har väldigt lätt för att snöa in på saker i perioder. Bara för att nämna några saker: scrapbooking, stickning, tv-serier, göra kakfat av udda porslin o.s.v. Det senaste är att odla eget: har morötter, spenat och isbergssallad på g i en pallkrage ute.
  • Jag hatar spindlar, vilket passar väldigt dåligt ihop med det faktum att:
  • Jag är uppvuxen på landet. Vi bor ett par hundra meter från en bondgård och har under min uppväxt haft ett antal olika djur, som katter, kaniner, höns, en gris och en get. Och så massvis med oinbjudna spindlar då. 
  • Jag är fantastiskt feg och speciellt rädd för att slå mig, vilket är helt ologiskt för när jag väl slår mig säger jag "Aj som fan" och sen var det bra med det. 
  • Jag har tydligen väldigt vassa armbågar, enligt min pojkvän i alla fall. 
  • Jag tycker crème fraiche är gott, och skulle antagligen kunna sitta och äta det som glass. 
Det här inlägget har legat opublicerat som utkast hur länge som helst, och eftersom det nu var över en månad sedan jag fick denna kommer jag inte nominera några nya bloggar, men kanske tycker ni det är roligt att få veta några udda saker om mig i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hm, äta Creme Fraiche som glass är jag lite osäker till, men till Tacos eller grillat kött är det ju supergott!

Svar: Haha, visst låter det lite tveksamt? Pröva att äta det till fruktsallad dock, supergott! :) Är säkert också gott att mixa med frusna bär :)
Honmednaglarna

2013-08-13 @ 12:29:55
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Gelic' nail art

Haha.. va roligt att läsa mer om dig! :D Och ja, creme fraiche är ju hur gott som helst!

Svar: Åh, en fellow crème fraiche-ätare! Inte för att jag nånsin sitter och äter det som glass.. Men till fruktsallad är det kanongott! :)
Honmednaglarna

2013-08-13 @ 15:41:21
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0