Madness

Min mamma har en spetsmönstrad duk i flera exemplar på olika ställen i huset. Häromdan gick jag förbi den och tänkte att "det där vill jag göra en nageldesign av!" Sagt och gjort (eller tänkt och gjort). Här är resultatet.
 
 
 
 
Målat med Essies Mojito Madness, svart akrylfärg och en teeny tiny pensel behöver jag nog inte säga att det här tog sin lilla stund att genomföra. När jag väl kommit till vänster hand räknade jag ner nagel för nagel på samma sätt som man gör fråga för fråga på ett särskilt jobbigt prov i skolan. Bara 5 kvar.. Bara 4 kvar (kom igen du fixar det här!), bara 3 kvar, bara 2! kvar, 1 kvar.... ÄNTLIGEN!!!
 
Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker om resultatet. Helt klart inte så snyggt som jag tänkte mig det i huvudet, och det känns som att det är något som saknas. Funderade på att sätta dit ett par rhinestones, men det känns inte som att det är det... Några idéer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0