I'm Not Lion!

Bestämde mig för att spinna vidare på namnet på China Glaze-lacket som jag har använt som bas här, mycket inspirerande måste jag säga. I'm Not Lion!
 
 
Eftersom bilden är tagen inomhus ser man fortfarande inte glittret i basfärgen så bra som jag skulle vilja, det såg mycket mer glammigt ut än så här i verkligheten. Men sånt där är alltid svårt att fånga på bild, om man inte är fotograf och har värsta superkameran (den här bilden är tagen med min kompis lilla digitalkamera eftersom jag glömde min egen), och jag tycker det är onödigt att köpa en dyr systemkamera bara för att fota naglar. I alla fall när man är arbetslös.
 
I vilket fall, leopard-mönstret är målat med akrylfärger och jag gillar det fakiskt. Egentligen är jag lite trött på djurmönstrat eftersom det dykt upp överallt det senaste året, men jag har tidigare bara gjort det med onaturliga färger (dvs. typ grönt och blått och sånt). Det här var med klädsamt än jag hade väntat mig!
 
Cred till min kompis också som har lyckats få så långa fina naglar. När vi gick på högstadiet hade hon hopplöst korta, nedbitna naglar. Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Lizzy

awh tack :D hoppas de vill hålla nån gång bara haha. ska testa myrra oljan ^__^

Svar: Gör det! Och drick mjölk! (jag inbillar mig att det är därför mina har blivit så starka ;)
Honmednaglarna

2012-09-16 @ 20:44:41
Postat av: Sminkan

Det här var snyggt!

Svar: Tack! :D
Vilken snygg kollektion med franken-lack du har gjort! Är det inte svårt (och kladdigt!) att sitta och blanda själv?
Honmednaglarna

2012-09-18 @ 09:18:26
URL: http://www.sminkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0