Climb the Fence

Eftersom jag bestämde mig för att byta lack strax innan jag skulle iväg på kräftskiva blev det inte så värst fantasifull nail art denna gång. Det fick bli det här enkla staket/rut-mönstret.
 
 
Jag gillar idén, men tycker att det är lite tråkigt, jag klarar inte riktigt av när det är mindre än tre färger, så idag försökte jag hotta upp det med Ruby Pumps från China Glaze.
 
 
Jag gillar hur det blev på ringfingret, så gjorde så på högerhanden, men jag tycker fortfarande att designen är ganska tråkig, så den lär nog åka av imorgon, eller kanske på tisdag. Imorgon ska jag ge mig iväg till Halmstad för att spendera resten av veckan hos min fina älskling som jag inte har träffat på över två veckor nu. Vågar inte garantera någon blogguppdatering, men vi har ju en hel del ledig tid så kanske kommer bli något i alla fall. Annars får ni ha en trevlig vecka och checka in alla andra, mer flitiga, nagelbloggare där ute. :)

Kommentarer
Postat av: kalle

superfint! tycker det är så synd när dina allra finaste grejer inte får några kommentarer...

Svar: Nu har de ju fått det! :) Haha, fast vi har nog lite olika smak älskling :)
Honmednaglarna

2013-02-19 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0