Visningsdesigner 115, 116, 117

Jag sitter fortfarande här med min Missoni-design på naglarna, det börjar se rejält slitet ut nu. Jag har tänkt måla om flera dagar nu, i helgen, igår, i förrgår, idag... Förra veckan och i helgen har jag varit mer eller mindre sjuk, och nu i veckan har det bara inte blivit av, har inte hunnit. Men. Vet ni vad jag har hunnit med däremot? Jag och min pojkvän har bokat en resa till Lissabon! :D :D :D 25 oktober ger vi oss iväg :D *glad* Det tog en massa krångel med bankkkort och att hitta hotell (bokade flyg och hotell separat) innan vi lyckades, men nu är det gjort! Självklart har jag för avsikt att köpa lite nagellack, inte minst de prisvärda från KIKO, som bara finns i södra Europa, däribland Portugal.
 
För att ge er något kul så kommer här ett par gamla visningsdesigner. Inte något speciellt eller som jag är speciellt nöjd med, mest bara kladd faktiskt, men bara för att ni inte helt ska tappa hoppet om fortsatt uppdatering..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0