Lightning McQueen

Okej, så här kommer den alltså, min Blixten McQueen nail art, en födelsedagspresent till min 6åriga brorsson!
 
 
 
 
 
Jag är faktiskt riktigt jävla nöjd. Åtminstone över hur bra jag fick till lille Blixten. Det tog sin lilla stund och var lite pilligt, men helt klart kul. Har så klart använt akrylfärger och hade en bild att titta på, den här om jag inte minns helt fel, medan jag målade. Letade efter tutorials först, men hittade inga jag direkt gillade, så jag har faktiskt gjort en själv också. Den kommer nog upp imorgon eller något. :)
 
Apropå brorsbarn. Jag har tre små underbara brorsbarn, en brorsson som är 6 år, och två små brorsdöttrar som är drygt 1 och 1,5 år. Den yngsta var här igår och hon är ett riktigt litet energiknippe. Hon kan inte sitta still en sekund och far omkring som bara den, springer istället för att gå och tittar inte vart hon springer. Och så ler hon konstant. I vilket fall så sprang hon in i mitt rum för första gången igår, och det första hon gör är att ställa sig mitt på golvet, spärra upp ögonen och stirra upp mot mina nagelhyllor, peka och säga "titta" på bebisars vis - d.v.s typ "tta" och se helt lyrisk ut. Både min mor och jag hade fantastiskt roligt åt det. Lilltjejen har bra smak. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0