Umbrella Cocktail

Min dator håller helt på att kollapsa: det är därför det inte blivit något inlägg i helgen. Den tar flera timmar på sig att starta upp, men sen funkar den som vanligt (lika seg som vanligt alltså). Jag hoppas bara den överlever sommaren så att jag inte behöver köpa någon ny förrän jag har fått lön i alla fall.

Här kommer i alla fall designen som pryder mina naglar just nu. Vill påpeka att den är mycket snyggare i verkligheten.







Basfärgen är Isadoras South Beach som jag swatchade senast. På tipparna har jag målat en rödorange glittrig, nästan holografisk färg från BeYu, nr 334. Mönster i svart nr 25 från Kubiss, målat med en tunn, kort pensel. Och så små rhinestones i olika färger. Känns lite flashigt och orientaliskt så där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0