Paket! :D

Idag var det rena rama julafton i min brevlåda! :D



Fick månadens leverans från nailmail: fyra snygga lack från A-England! Från vänster till höger: Camelot, Iseult, Guinevere och Saint George! SÅ sugen på att testa!

Dessutom kom mina premier för en trenummers-prenumeration på Damernas Värld: en prenumeration som jag tog bara för att man fick två nagellack från OPI i premie. ;)



Den grönblå heter Mermaid's Tears och den rosa Steady as She Rose. Båda kommer från Pirates of the Caribbean-kollektionen. Tror att jag redan har Steady as She Rose, fast i miniformat.

Jag fick också en plattång i miniformat: vet inte riktigt vad jag ska göra med den då jag själv inte direkt brukar platta håret... Fast den kanske kan vara bra att ha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0