Isadora 736 Bananas!

Först ut att testas av Isadoras nya sommarkollektion fick bli nr 736 Bananas! Jag var sugen på somrigt gult!









Jag är inte helt nöjd med swatch-bilderna: färgen är ljusare och drar mer åt grönt än på dessa bilderna. Den ser ut ungefär som i flaskan. :) Det var ganska sent och rätt dåligt ljus när jag tog de här bilderna tyvärr, så bättre får ni inte. Däremot ser man nyansen bättre på bilderna av designen sen. Tror inte jag orkar lägga upp det inlägget ikväll dock; ska gå och lägga mig nu så jag är pigg inför min absolut sista dag på praktiken imorgon. Hade avslutningsfika idag: jag bjöd på hembakat och fick blommor och en massa fina lovord av alla. Känns helt fantastiskt. :)

Lacket täcker efter två lager och har okej torkningstid. Fantastisk färg i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0