Kleancolor Metallic Orange

Jag har haft en synnerligen dålig helg hittills. Ingenting som vill stämma, trött och grinig och bara allmänt på dåligt humör. Piggar upp mig med att visa er denna fantastiska färg från Kleancolor: Metallic Orange. Den känns både så metallic det bara går att bli, och så orange det bara går att bli.









Fantastiskt bra täckningsförmåga också. Ett lager räcker egentligen, men två gör den lite skarpare och ger mer djup. Rekommenderas!

Reagerade heller inte på den skarpa lukt som jag har hört på många håll att Kleancolors lack har. Det luktade nagellack, ingenting mer. Kanske bara var för att jag hade väntat mig mycket värre, av allt man har hört.

Kommentarer
Postat av: bella

det är säkert jätte många som har frågat det med hur får du så långa naglar ? tacksam för svar ///Bella.

2012-04-02 @ 21:45:57
Postat av: honmednaglarna

Haha ja, det är väldigt många som har frågat det.. Önskar jag kunde ge något magiskt tips, fast det kan jag inte. :)



Jag låter dem växa helt enkelt. Smörjer dem med myrraolja minst en gång i veckan, filar istället för att klippa, och sådana saker. Det är också ganska viktigt vad man äter, en varierad kost med mycket frukt och grönsaker är bra, det är sånt som märks på både hår, hud och naglar. Jag har egentligen bara naturligt starka och långa naglar. Jag har en väldigt lång nagelbädd också, vilket gör att jag inte kan ha mina naglar speciellt korta. Men att ge dem lite uppmärksamhet ett par gånger i veckan hjälper. :)

2012-04-03 @ 07:36:08
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hejsan hejsan!

Var i lund i dag, och såg en liten lapp du hade satt upp. Det stod att man kunde ringa och beställa tid, manikyr. Jag undrar om du kan bygga på naglar? På lappen stod det att du inte för tillfälligtvis hade utbildning eller något sånt. Tänkte fråga om du har det nu? Super bra blogg =3 :) Kramisar!

2012-04-06 @ 15:04:28
URL: http://sozze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0