OPI Skull & Gloss Bones

Ännu ett OPI-lack har testats. Denna grå-beiga nyans kommer från Pirates of the Caribbean-kollektionen. Jag köpte den i Köpenhamn i våras, i ett kit med fyra minilack från kollektionen. Skull & Gloss Bones är andra lacket jag testar.







Jag vill inte påstå att Skull & Gloss Bones är speciellt smickrande för ens hudton. Speciellt inte nu när man är så vackert vinterblek. Men jag måste säga att jag gillar det ändå. Jag kan tänka mig att det skulle bli ganska häftigt sen till sommaren när man faktiskt blir lite brun. Och oavsett så tycker jag att det är häftigt. Har inte speciellt många av den här sortens nyanser, och jag gillar det mer än jag hade väntat mig.

Vill minnas att jag hade två, kanske tre lager. De andra två gångerna då jag har använt OPI:s minilack - med Planks a Lot och Ali's Big Break - har jag upplevt att det varit väldigt jobbigt att måla med denna lilla lilla penseln; svårt att få lacket jämnt och så vidare, men det upplevde jag inte alls med Skull & Gloss Bones. Tyckte tvärtom att detta lack var väldigt följsamt och lätt att kontrollera på nageln. Höga betyg från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0