H&M Polish Me Happy

Det här lacket köpte jag för ett par veckor sedan eftersom jag är en sucker för grönt. Och så har jag ju kommit på att jag verkligen gillar H&Ms lack också, så Polish Me Happy var jag ju bara tvungen att köpa.

Om någon undrar varför långfingernageln är alldeles kladdig och klumpig så kan jag tala om att det var för att jag försökte limma ihop en skål som gick i golvet ett par dagar tidigare. Karlssons klister reagerar tydligen ihop med nagellacket så att nagellacket blir blött igen och smetar ut sig. Bara ett tips till alla där ute. Istället för att ta bort och måla om målade jag bara över det ställe där lacket försvunnit, eftersom jag visste att det inte skulle synas sen med mönster och ett lager Seche Vite över. Så titta på de andra, jämna, fina naglarna istället. :)






Det täckte efter två lager, är väldigt lätt att måla med, och får alltså bara plus från min sida. Förutom incidenten med Karlssons Klister. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0