Handmålade lösnaglar

Förresten så har jag nu kommit fram till ungefärligt pris för vad jag skulle ta för att måla ett set lösnaglar och skicka på posten till den som är intresserad.

Det varierar lite beroende på vilka lösnaglar man väljer. De allra billigaste från Depend kostar 59kr, medan de dyrare från Kiss kostar ca 100kr. Jag tänker att du får välja själv vilka du tror passar dig bäst.

Jag räknar med att frakten inte blir mer än max 24kr, och då har jag lagt på mer än jag tror det kommer kosta. Inte vägt ett par faktiska lösnaglar, men för 6kr får man skicka upp till 20 gram, för 12kr upp till 100 gram och för 24kr upp till 250 gram. Jag skulle inte bli förvånad om det faktiskt inte väger mer än 20 g.

Men ja. Så vi säger alltså att lösnaglarna och frakten blir någonstans mellan 65-124 kr, beroende på vilka lösnaglar du vill att jag använder. Sen tänker jag ta mellan 50-100 kr för arbetet: 50 kr för enklare designer, och 100 kr för väldigt avancerade och tidskrävande designer. Givetvis får du reda på priset innan du bestämmer dig. Skicka bara en kommentar på den design du skulle vilja beställa, om det är en av mina designer. Eller länka till en design du skulle vilja att jag gör, så provmålar jag den och skickar en bild med resultatet, så bestämmer du dig då.

Hoppas att någon tycker det här låter intressant, för jag skulle tycka att det var jätteroligt att göra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Taaack för tipsen :d

2012-03-16 @ 10:15:08
URL: http://laalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0