Fly Fly Butterfly

Ovanpå Kicks Girls Night Out bestämde jag mig för att måla små fjärilar. Tyvärr upptäckte jag att jag är exceptionellt dålig på att måla fjärilar, om jag får säga det själv. Känns rätt löjligt faktiskt, eftersom fjärilar och blommor är bland det första man lär sig rita när man är liten. :)







Jag har använt en lila, nr 214, från Nfu Oh till vingarna, och A-Englands Iseult till kroppen och linjerna.

Sambon och jag var i Botaniska Trädgården här i Lund idag. Det allra häftigaste är växthusen, där de har odlat upp stora träd och grejer. Och så har de små kinesiska dvärgvaktlar som är ursöta och springer omkring lösa där inne i växthusen. De ser ut som små spräckliga kycklingar. Höll på att dö av "aaaw"-känslor när jag såg dem. Jag är svag för söta djur. :)

Kommentarer
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

Dom blev riktigt snygga ändå! Det ska inte alltid vara perfekt! ^^,

2012-06-09 @ 01:30:46
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0