China Glaze Purple Panic

Nu har jag gått i över ett dygn utan nagellack. Får nog bestämt måla dem idag!

Förra helgen bestämde jag mig för att måla tånaglarna för att jag hade så tråkigt. Jag kan ju säga att det var mycket svårare än jag minns det. Har nog blivit väldigt ovig med åren. Jag minns inte att det var så svårt att nå ner till sina egna tånaglar! Här får ni se hur det blev i alla fall.



Det lustiga är att den här ser inte alls ut som på alla swatchbilder jag hittat på google. Jag har alltid tyckt att det är ganska konstigt att den heter Purple Panic, eftersom jag tycker den är mer rosa än lila. Men på andra bilder är den mer lila än rosa. Undrar om det är något fel på mitt nagellack, om det har ändrat färg eller något sånt, blivit blekt i solen kanske. I alla fall. Jag hade varken över- eller underlack på, och när jag sedan hade skor på mig hände något med lacket.



Det ändrade färg och blev mörkt och drog liksom ihop sig. Aldrig varit med om något liknande. Någon annan?
Det ska tilläggas att jag hade tre lager lack på, men att det hade fått torka i flera timmar emellan.

Kommentarer
Postat av: Ioe

Där blev det lite lila iaf o.o

2012-06-05 @ 17:46:00
URL: http://ioe.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie

Något liknande hände mig i vintras efter jag lackat ljust och sedan hade på mig ett par svarta skinnhandskar efter. Fast jag lät det nog bara torka en halvtimme, kanske kan vara en förklaring för min förvandling... :)

2012-06-06 @ 00:04:11
URL: http://drops-of-color.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0