Two-way-pennor på Netto

Hej hörni!
 
Jag satt precis och gick igenom reklamhögen här hemma (jag gillar att bläddra i reklam), och upptäckte att det verkar som att Netto har two-way-pennor på erbjudande denna veckan. 8 färger får ni för 79kr, vilket kan vara himla prisvärt om de är hyfsade. Självklart får man vad man betalar för, så jag skulle tro att de inte är riktigt lika bra som dem man kan köpa från Rio på ellos.se eller nelly.com för 499kr. Troligtvis är de av samma märke eller kvalitet som de jag köpte förra året på ebay, och då kan de vara helt okej, men man kan också råka ut för att de inte funkar ordentligt. Men då borde det inte vara så svårt att få byta eller få pengarna tillbaka: lättare när man köper dem i Sverige. :) Men pröva vetja!
 
Här hittar ni länken till reklambladet också.
 
 
Vi får förresten se om jag orkar och/eller hinner med ett swatch-inlägg också senare ikväll. Egentligen hade jag tänkt måla design när jag kom hem från jobbet idag, men då var mina brorsbarn här, så kunde ju inte låta bli att leka lite med dem. På torsdag är det också klädbyte här i Karlskrona, så jag måste rota igenom garderoben och bestämma mig för lite kläder jag ska byta bort. Jag gillar verkligen det här påfundet med klädbyten. Så sjukt praktiskt! Man kanske skulle anordna nagellacksbyten också?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0