Visningsdesigner 97, 98, 99

Som sagt, jag fyller på med lite visningsdesigner nu, så här kommer ytterligare ett par ouppladdade.



Eller förresten, när jag tänker efter så har jag ju visat nr 97 tidigare på naglarna. Men den tål att visas igen. :)

De övriga två är dock helt nya.

Nr 98: Härlig grön, vårig design. Har basat med 619 Vintage Mint från Isadora, och sedan svampat på nr 56 från Viva la Diva diagonalt över halva nageln. I gränsen mellan de två gröna har jag med hjälp av two way pennor från Rio målat blommor i rött och gult.

Nr 99: Den här tycker jag är himla snygg eftersom den är så sjukt enkel. En väldigt ljust rosa bas i form av färgskiftande Surfer Girl (färgskiftningen är inte så tydlig på denna dock) från Del Sol, och så ett enda långt svart streck vertikalt över hela nageln, målat med den smala penseln på ett Rio two way-lack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0