Helgshopping



Igår var jag runt en liten runda på Nova Lund medan min kära sambo var iväg på sin boxningsträning. Detta var vad jag kom hem med:

4 st Kicks-lack - Studio 54, Swiss Winter, Blue Lady, Evening at Chateau Marmont
China Glaze Sea Spray.

Alla utom Evening at Chateau Marmont var det 50% rea på, så känner mig nöjd med fynden. Inte helt fel med Evening at Chateau Marmont heller visserligen, trots fullpris. Jag var övertygad om att den var slutsåld och har gått om grämt mig över att jag nu missat att köpa ytterligare ett lack jag verkligen ville ha, så blev skitglad när jag hittade det nu. Övervägde starkt att köpa två flaskor... Hoppas att jag ska känna mig sugen på dessa lack så att jag kan visa er swatcher snart. Evening at Chateau Marmont kommer redan i nästa inlägg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0