Visningsdesigner 103, 104, 105

Under morgondagen kommer förhoppningsvis den senaste nageldesignen upp på bloggen, men ni vet hur det är med ljuset. Är ledig imorgon dock, så kommer hinna fota. Tills dess får ni ett par gamla nageldesigner.



Nr 103: Den här målade jag i samma veva som jag gjorde ett spetsmönster på naglarna. Ville göra något liknande men inte likadant. Basfärgen heter Purple Panic och kommer från China Glaze. De svarta och vita kommer så klart från Rio.

Nr 104: Gjordes till vintern. Nu är det ju snö ute och kallt som fan, så passar bra antar jag. Den vita skimrande färgen är från Isadora, 103 Magic Frost. Och så blått från Rio.

Nr 105: Denna målade jag efter ett avsnitt av Project Runway, där en av deltagarna hade gjort en klänning som var riktigt snygg och hade det mönstret över bysten. Mörkblå basfärg som kommer från China Glaze och heter Up All Night. Både den gröna och röda kommer också från China Glaze och heter In the Lime Light och Red Essence. Den ljusblå är nr 377 och kommer från BeYu. Slutligen är det inramat med silver 850 Worth the Risque från Color Club.


Hoppas detta håller er lite nöjda till imorgon, då det kommer upp en riktigt snygg design som jag är jättenöjd med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0