Join Me in Versailles

Här kommer designen som jag pratade om att jag blev så nöjd med. Jag tycker inte riktigt att bilderna gör den rättvisa dock. Finare i verkligheten. Hoppas kunna ordna en tutorial på den här under morgondagen. Var som sagt och köpte mig ett litet stativ idag, så bör kunna bli lite bättre tutorials nu, rent bildmässigt. Har så klart fortfarande problem med redigerarprogram, så får hålla till godo med oredigerat material, men så länge ni ser hur designen görs så gör det väl inte så mycket. :)













Idén till den här är egentligen inte min. Jag såg en bild på ett par färdiga tippar med det här mönstret för några dagar sedan, och tyckte det var så snyggt att jag var tvungen att kopiera den.

Den röda basfärgen är Isadoras 49 Deep Red som swatchades i förra inlägget. Svart i mitten har svampats på med nr 25 från Kubiss. Sedan har jag med en tunn pensel målat blommorna för hand, helt random utplacerade egentligen. Or Précieux från Yves Rocher är färgen. Blommorna har fått antingen röda eller svarta prickar inuti, beroende på om bakgrunden är röd eller svart. Det ska se ut som om bakgrunden lyser igenom.

Som sagt, jag hoppas kunna ge er en tutorial på denna under helgen. :) Säg gärna vad ni tycker med. Är den faktiskt snygg, eller är det bara jag som är svältfödd på riktigt snygga designer?

Kommentarer
Postat av: Sara

De var jättesnygga! :)

2012-02-05 @ 12:30:13
URL: http://swedestory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0