Lissabon-shopping

Och så var det de där bilderna på alla nagellacken jag köpte i Lissabon som jag lovade! Äntligen har jag fått tummen ur att fota alla. :)
 
 
Samtliga ovan från KIKO: nr 279, 356, 359, 277, 338, 255, 335, 389, 343 och 296.
 
3,90 euro/st.
 
 
Också från KIKO, ett holografiskt för 4,90 euro, nr 400.
 
 
En dip in-remover, 5,90 euro. De gånger jag prövat den hittills har den funkat jättebra, fast burken är lite för hög så ibland känns det som att man inte får ner tummen och lillfingret ordentligt.
 
 
Och så ett första lack från Sinful Colors, ett märke som jag aldrig prövat tidigare men hört ska vara bra. Nr 1006 Mauve.  4,90 euro.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh vad fina färger och märken som jag inte hört talas om. Kul att se swatches på dem dessa sedan. :-)

Svar: Visst är det kul när man upptäcker nytt? :) :) Jag försöker swatcha dem så fort jag hinner, men jag har en tendens att ta ganska lång tid på mig med sånt, så ha lite tålamod. ^^ Egentligen är jag ingen jättebra swatchare eftersom jag nästan alltid väljer färg utifrån vilken nail art jag vill göra. :)
Honmednaglarna

2012-12-05 @ 09:40:32
URL: http://annsofiesoderbergh.blogspot.se/
Postat av: Lela

KIKO har inte lockat mig nåt vidare hitintills men SinfulColors har många läckra färger:)

Svar: Jag är helt galen i KIKO är jag rädd :) Sinful Colors har jag varit sugen på att testa väldigt länge, men jag blev ganska besviken på just färgutbudet i den butik där jag hittade dem. Var bara "vanliga" färger.. :/ Annars hade jag nog köpt fler.
Honmednaglarna

2012-12-05 @ 19:16:48
URL: http://www.lelack.se
Postat av: Anonym

Ville bara säga att jag älskar att kolla på dina bilder och att du är grym ! men det skulle vara roligt om du nån gång la upp en bild på dig själv :)

Svar: Tack! En bild på mig själv, hm..Jag har ingen just nu, och vet faktiskt inte om jag vill lägga upp någon heller. I och med att bloggen är offentlig har jag tänkt att jag inte ska avslöja för mycket om vem jag är, så det får vara för ett tag framöver. Får fundera på det. Jag är för övrigt ganska alldaglig, blond med blåa ögon och normalbyggd. :)
Honmednaglarna

2012-12-08 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0