Bubble-iscious

Den här designen är jag jättenöjd med. Den är så enkel men ändå sjukt snygg!
 
 
 
 
 
Kommer ni också att tänka på godis när ni ser dessa? Fick flera komplimanger på jobbet. Små saker som gör vardagen mycket trevligare. :)
 
Som ni säkert redan gissat har Blue Lagoon fått agera bas här, även om det är den som syns allra minst. x) Jag har svampat på rosa 060 Sorbet Splash från Kicks i mitten och sedan mintgröna Dollar Green från H&M på tipparna. Både Sorbet Splash och Dollar Green är något ljusare i flaskorna, de blir så klart mörkare eftersom grundfärgen är mörk. Prickarna är målade med akrylfärg och ett dotting tool.
 
För ett par veckor sedan klickade jag till mig en auktion med 11 praktiskt taget oanvända H&M-lack på Tradera. De blev mina för 106 kr inklusive frakt, vilket jag tyckte var helt fantastiskt eftersom jag verkligen gillar H&M:s nagellack. Ska försöka komma ihåg att ta en bild på dem och lägga upp någon dag när det är tillräckligt mycket ljus för att få lite bra bilder. Ha det fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Challe

Haha nej tack och lov, trodde jag skulle göra det men det jag gjorde var att när jag hällde över några pärlor på pappret så kom det lite för många och när jag skulle hälla tillbaka dom som blev över så var jag jäääättre försiktig tills pappret spratt till och adjöss var det med dom pärlorna :P

Svar: Haha, bara för att man ska vara försiktig.. x) Kanske är bättre att bara köra på och hoppas på det bästa?! :)
Honmednaglarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0