Secret Rendez-Vous

Nu är jag snart ikapp med att lägga upp alla designer på bloggen! Den här tog jag precis bort idag för att måla nytt. Sitter just nu med rosa/hallonröda naglar och funderar över vad jag ska måla för design härnäst.

Här kommer i alla fall designen! Jag kallar den Secret Rendez-Vous för att jag tänker mig ett stackars förälskat 1700-talspar som träffar varandra i hemlighet i en skogsdunge. ;)







Basfärgen är Depends nr 172 som visades i förra inlägget. Sedan har jag målat fläckar och prickar i olika gröna nyanser. Från början var det faktiskt meningen att det skulle bli ett kamouflage-mönster, men det blev det inte alls. Så nu får det vara en buske eller något istället. Jag har i alla fall använt Oxygen Forest från Kicks, nr 108 från Viva la Diva och Trendsetter från China Glaze. Blommorna har jag målat i två olika rosa nyanser, Polo Princess från Orly, och Soft Pink från Kiss. Sedan har jag lagt till svarta blad med min two way-pen från Rio.

Kommentarer
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

sv: tack tack. haha du borde säga det till henne ^^ Jo jag brukar handla massor av Joys cosmetics då hon säljer super bra nyx produkter :D Ville bara se om du köpte av någon annan :D

2012-04-03 @ 11:12:54
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0