H&M Check Me Out


Här kommer en swatch på ett vackert korallrött lack från H&M. Det heter Check Me Out, och har som alla H&Ms lack jag testat hittills fenomenal täckningsförmåga och en snygg creme-finish.









Jag har två lager på bilderna, som är tagna i lite skymningsljus. Stämmer förvånansvärt bra överens med verkligheten dock.

Jag blev inte alls så exalterad som jag trodde att jag skulle bli över detta lack. Det är nog det där med rosa och rött, det är helt enkelt inte min grej... Vackert och bra är det dock, det går inte att förneka.

Kommentarer
Postat av: pixxi

Det har jag! :D tycker det är skitsnyggt ;)

2012-04-05 @ 21:51:34
URL: http://pixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0