Cherry Trees

I flera veckor nu har jag sett körsbärsträd i blom överallt. De börjar vissna nu, men jag kände ändå att jag ville hylla dessa vackra träd med en liten nageldesign. :)







Basfärgen är Pixie Dust från Orly: de rosa blommorna är målade med Soft Pink från Kiss, och den bruna är Brown, också från Kiss. Prickarna i mitten av varje blomma är målad med Red Wine från Kiss, och så blad med ett glitterlack från Taisu. På kronbladen har jag också lagt lite rosa glitter som tyvärr inte syns så väl...

Det blev inte riktigt så fint som jag hade hoppats, men hade lite begränsat med färger igen, eftersom jag var hemma hos mina föräldrar och bara hade slängt ner ett par lack innan jag skulle åka... :)

Första gången jag målade körsbärsblommor på naglarna såg det ut så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0