Butterfly Fire

Till H&Ms Check Me Out bestämde jag mig för att göra en sorts fjärilsdesign som jag har sett flera gånger på nätet. Det var knepigare än det såg ut dock. Säkert mycket för att min svarta two way-penna från Rio börjar bli väldigt seg och svår att göra tunna linjer med. Det är nog bud på att investera i en förtunnare snart.







Ähm, okej, jag insåg precis att bilderna var typ exakt likadana. Hehe.

Glittret är ett av de nya lacken från Kleancolor, vill minnas att det heter Midnight Seduction.

Den här designen fick lämna mina naglar igår, och numera har jag, påsken till ära, små påskkycklingar på naglarna. Planerar att visa dem under morgondagen, men lovar ingenting. Ska ta tåget hem till mina kära föräldrar om ett par timmar, så man vet ju aldrig hur det blir med uppdateringen då.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Var med och tävla om valfri vara från Runns.se eller Erikas Gaderob! På Erikas Gaderob finns en kategori som heter "Naglar" :):) Skynda, tävlingen avslutas om några dagar!

http://aggehh.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-presentkort-vart-250-hos-ru.html

2012-04-06 @ 00:52:35
URL: http://aggehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0