22

Hej alla!

Idag fyllde jag 22 år. Har haft en lugn dag. Är hemma hos mina föräldrar nu, så ska fira med släkten imorgon. :) Har bakat tårta ikväll. Jag brukar försöka låta bli onyttigheter (i början var det för att jag var sjuk och tvungen att äta kortison och gick upp en massa i vikt, men efter att ha gått ner ca 15 kg i vikt är det mest för hälsans skull), och lyckas väldigt bra också. Men nu när det är födelsedag får man njuta lite, och unna sig något gott. Därför har jag suttit och letat efter recept på kakor och tårtor som verkar särdeles goda. Hittade en frusen chokladtårta med punsch och kaffe som verkar alldeles gudomlig, så en sådan har jag slängt ihop ikväll. Den ska ätas med nöje imorgon på släktkalaset.

Fick i alla fall våfflor till frukost av min fina man i morse. Och ett par blåa pumps som jag spanat in på Skopunkten innan. ;) Jag som inte alls har några skor... Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Skulle måla naglarna ikväll, men kom inte så långt. Och nu skulle jag ladda upp den senaste designen som gjordes i helgen, men hittar inte kamerasladden, så får leta efter den imorgon.

Ah, kort uppdatering bara, så att ni vet att jag inte glömt bort er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0