Ebay-leverans: dekorationer

Häromveckan beställde jag ett gäng nagelprylar på ebay igen, första leveransen kom i måndags, så hämtade den igår. This is what I got:



20 st härliga hjul med diverse olika nageldekorationer :)

3 st med fimo slices:

blommor..



blommor och frukter:



och fjärilar:



2 st med små små kulor, eller så kallade "beads" (undra om hela lägenheten kommer bli full med sånna där när man använt dem, de ser ut att fastna överallt):





3 st med halva pärlor:







Små paljettliknande siluetter:



Och så kristaller/rhinestones i olika färger och former:



(kanske lite onödigt med ett helt hjul med bara runda, rosa kristaller?!)



(samma sak med de blå?)



Svarta i olika former, gilla't, eftersom jag inte har några svarta alls sen innan :)



Droppformade:



Runda, stora:



Runda små:



Blommor i olika färger:





Silvriga, blandade former:



Stjärnor:




Okej, det var alla 20. Totalt tycker jag det var ett jättebra köp, eftersom allt det här bara kostade ca 80 kr. Däremot kan jag som sagt tycka att vissa av dem var ganska onödiga. Varför skulle jag vilja ha ett helt hjul extra med rosa och blå kristaller? Och alla hjulen med blandade färger huller om buller? Så onödigt ju, känns som att det bara är ett sätt att fylla ut så att det ska bli de där 20 hjulen, för att få folk att köpa... Och visst, det fick ju mig att köpa, så funkar ju uppenbarligen.

Jag är mest uppspelt över de svarta kristallerna, pärlorna, och de där paljettliknande figurerna, eftersom jag inte haft något av det innan, alla de andra sorternas kristaller har jag, och har 100 st fimo canes, så kan inte säga att jag är så jazzed över fimo slices-arna (hur bestämmer man engelskt plural på svenska?) heller. Ska bli roligt att pröva alla i alla fall, och nu behöver jag väl i princip aldrig köpa sånna här igen ;)

Kommentarer
Postat av: CozmicGirl

Oj, vilket kap! 80 spänn för allt det där är ingenting. Borde ta en titt på ebay :) Vad heter säljaren om jag får fråga?

2011-09-17 @ 22:31:34
URL: http://cozmicgirl.blogspot.com/
Postat av: Frida

umagicbox hette säljaren, tänkte länka till själva artikeln först, men det var visst slut, misstänker att de lägger upp/lagt upp det igen dock :P

2011-09-17 @ 22:44:18
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/
Postat av: Stina B-W

Ett litet tips för att lätt få upp beads:en är att tugga lite på en tandpetare att plocka upp dem med :D

2011-09-18 @ 22:02:40
Postat av: Frida

Great, det ska jag pröva :P

2011-09-18 @ 23:32:41
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0