Simple Pinkness


Jag har blivit lite sugen på att lära mig göra lite snygga, enklare designer. Min kära sambo påpekade häromdan att de designer jag faktiskt gör själv och har på mina naglar är det få människor som själva skulle vilja ha. De flesta verkar vilja ha fransk manikyr. Så nu övar jag på enkla men snygga designer. Som folk eventuellt skulle kunna tänka sig att betala mig för att göra.



Jag gillar grundtanken med denna (nr 17), men det känns som att det är någonting som saknas. Ni får gärna tipsa mig om ni kommer på något bra komplement, eller någon modifiering.

I alla fall. Här kommer ytterligare en färg som har varit i min ägo väldigt länge. Jag vill faktiskt minnas att det var mitt allra första nagellack, en födelsedagspresent när jag var ca 6 år gammal. Det är ett rosa Wet 'n' Wild-lack, nr 411C. Jag blev så förvånad första gången jag såg att det stod Wet 'n' Wild på flaskan, eftersom jag har ett par andra lack från det märket, och flaskan ser inte alls likadan ut. Saker förändras visst. Den mörkröda är i alla fall Red Wine från Kiss. Den har också fått lite rött glitter från Nail Star, och sedan silverglitter runt från Sure Promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0