Pink Squares

Den här designen blir det ingen för-swatch på, för här har jag faktiskt bara basat med lite underlack från OPI.





Som ni ser, en massa rutor i olika rosa nyanser. Inspirerad av t-shirt-stores logga, tänkte göra i massa olika färger först. Men oktober är ju en rosa månad, så vi hänger väl på det där. Måste komma ihåg att köpa ett rosa band också...

I alla fall, jag började med att måla upp själva rutmönstret med en guldig nail art pen; bara strecken alltså. Sedan fyllde jag i rutorna helt random med en massa olika rosa färger. I stort sett alla rosa jag ägde som two way pens, det blev alltså de från Sure Promise. Gillade resultatet, förutom att det ser lite för tjejigt och Barbie-aktigt ut för mig, jag är själv inte så Barbie-aktig. Det åker nog av senare idag (har haft det i fyra dagar nu). Så kanske blir en uppdatering igen imorgon. Eventuellt. Min sambo spillde vatten över sin dator förra veckan, så han snor min hela tiden nu. Fast i helgen får han nog hålla sig borta från den eftersom jag måste skriva uppsats. Anyway, ska försöka bli lite mer regelbunden i uppdateringarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0