Visningsdesigner 4, 5, 6

Okej, jag ska göra er besvikna igen, jag har inte gjort någon ny design på naglarna, de är fortfarande 58 nyanser av rosa. Det ser ut som att jag inte kommer att få tid för att måla om dem förrän framåt onsdag-torsdag, eftersom det är då den här lilla uppsatsen är färdig. Har egentligen inte tid nu heller, men multitaskar lite och äter frukost samtidigt.

Men för att ge er något i alla fall, så kom jag faktiskt på att jag har ett par designer liggandes som jag tänkt ladda upp, men inte kommit mig för med att göra. De är bara målade på de där display wheelsen, och är inget revolutionerande, eller något ni inte har sett förut. Men de går att variera rätt snyggt tror jag, och det är nice. Here comes i alla fall:



Av någon anledning var de här mycket svåra att få bra bilder på. Men det är alltså 4, 5 och 6 det handlar om, de tre första har ni redan sett. Jag var väldigt inspirerad av geometri när jag målade dessa, som ni ser.

Ett par steg-för-steg-bilder:









De där steg-för-steg-bilderna tog jag mest för att jag ville se om det blev snyggare när jag bara gjorde halva nageln och så där. Och nu, färger:

Nr. 4. Basade med Nr 861 från L'Oréal, och målade sedan ett rutmönster med grön two way pen från Rio. Fyllde i tre av rutorna med grönt.

Nr. 5. Basade med babyblå nr 159 från Kiko, målade två blå streck vertikalt i mitten med blå two way pen, återigen från Rio. Drog streck horisontellt ut från mitten.

Nr. 6. Basade med silvriga Nr 14 från Lizzie diy nails. Målade randigt med ljusrosa Soft Pink från Kiss, ceriserosa från Viva la Diva two way, lila two way från Rio, och sedan ett vitt hjärta på ränderna, med two way från Rio.


Okej, som sagt, det är ingenting revolutionerande, men något att kanske inspireras lite av i alla fall. Nu ska jag fortsätta med den där uppsatsen så den blir klar i tid. Ciao :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0