Visningsdesigner 19, 20, 21, 22

Jag bor och studerar i Lund, där det är ganska vanligt att en del studentföreningar anordnar baler med jämna mellanrum. Min kära vän Fanny har ordnat så att jag ska få komma och visa mina naglar inför ekonomernas vinterbal om ett par veckor. Därför håller jag nu på och målar och experimenterar som fan på mina nagelhjul, för att komma på så många nya designer som möjligt som jag kan visa upp, så att folk känner sig sugna på att låta mig fixa deras naglar inför den där balen. Så jag visar ett par i taget nu :)



Nr 19: Guldiga prickar målade med Depends nail art liner nr 1061, ovanpå en mörkgrön skimrande bas från MNY, nr 761.

Nr 20: En röd bas i form av nr 49 Deep Red från Isadora, vinröda streck med Red Wine från Kiss, och så ett par silverglittriga prickar med two way penna från Sure Promise. Enkelt men supersnyggt. :)

Nr 21: Här har jag basat med nr 21 från Depend, men det syns inte eftersom den är så skir... Väldigt ljus skimrande rosa i alla fall. :) En röd frenchtip med samma röda från Isadora, Deep Red. Gröna stjälkar som slingrar sig upp över nageln, Green från Kiss. Sedan svarta blommor som växer på stjälkarna, målade med two way från Rio.

Nr 22: Är målad med en vacker babyblå från Kiko, nr 159. Streck med Red Wine från Kiss igen, och återigen silverglitter från Sure Promise.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Kan du göra en med leopard? Tycker att det är jättefint, om du vill då!



Kram :)

2011-11-04 @ 16:05:36
URL: http://mydaysinphotos.blogg.se/
Postat av: Frida

Det kan jag absolut ordna, och om du går tillbaka till augusti så finns det ett inlägg som heter "Leopard Holo-holic", där jag har gjort ett leopardmönster ovanpå ett snyggt grönt holo-lack :)



http://honmednaglarna.blogg.se/2011/august/

2011-11-05 @ 12:08:37
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0