Visningsdesigner 48, 49, 50

Blev en sen kväll igår, men vaknade för en halvtimme sen och var hur pigg somhelst, och ingen yrsel heller thank god..

Hur som helst, ett par nya på nagelhjulen blir det:



Nr 48: Den här blev jag inspirerad av från ett par örhängen jag har, som ser ungefär likadana ut. Fast när jag ser den så här får den mig att tänka på rymdvarelser och sånna där cirklar man trodde var ufon som hade landat på sädesfält... Fast jag gillar den lite i alla fall. Som bas har jag använt ett svart lack med silverglitter från BeYu, nr 383. Sedan är det då vita ringar målade med two way-penna från Rio.

Nr 49: Den här är enkel att göra, men ser dessvärre inte så rolig ut på bilden som jag tycker den är i verkligheten... Den är mycker mer stilren när man sätter den mot nageln. Inspirationen var kaffe med mjölk, eller grädde. En kaffefärgad nagel, och så mjölken på tippen... ;) Basfärgen är Isadoras nr 71 Espresso (en färg som jag verkligen älskar eftersom den ser så smaskig ut!), och den vita tippen är White Orchid från Kicks.

Nr 50: Den här är, som ni ser, yin och yang-tecknet. Jag vet inte om den är på rätt håll, eller om det ens finns något rätt håll, jag försökte googla på det, men alla bilder visade olika, så jag chansade. Tycker den är fin i alla fall. :) Basfärgen är holoskimrande TMI från China Glaze, sedan har jag använt mina two way-pennor från Rio för att måla svart och vitt.


Jag upptäckte efter att jag tagit bilden att det var damm på designerna, vilket är lite irriterande, men jag vill inte ta nya bilder, för då vet jag att det bara kommer ta så lång tid innan jag laddar upp dem. Hoppas på att orka byta lack på mina egna naglar snart, fastän jag fortfarande fullkomligt älskar den där snygga nätdesignen...

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

kan inte du lägga ut bilder på några höstnaglar? :)

2011-11-19 @ 16:58:22
Postat av: Frida

Om du går tillbaka till början på oktober så finns det ett par härliga höstnaglar där :)



http://honmednaglarna.blogg.se/2011/october/

under rubriken "autumn" :)

2011-11-19 @ 18:27:14
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0