Visningsdesigner 45, 46, 47

De senaste två morgnarna har jag känt mig otroligt yr när jag har vaknat. Så fort jag gör för hastiga rörelser med huvudet känns det som om hjärnan börjar snurra. Löjligt obehagligt, och jag hoppas att det inte kommer fortsätta.

Idag får ni i alla fall ytterligare ett par visningsdesigner, varav ni redan har sett en.



Nr 45: Som bas har jag använt Kicks White Orchid. Sedan har jag stämplat på en massa olika blommor och fjärilar med Konad; var så himla längesen jag använde Konad, så kände mig sugen på att testa det igen. Det blev kladdigt och så dock, så ingen höjdare faktiskt... :P

46an har ni redan sett som Ants' War på naglarna, så ingen beskrivning på den.



Nr 47: Den här typen av design har ni säkert sett på youtube många gånger tidigare, och på andra nagelbloggar. Det är alltså inte jag som har kommit på den, så ingen cred till mig här. :) Har dock känt mig sugen på att testa den ganska länge. Jag har basat med gula Spark från Orly, använt White Orchid från Kicks för att göra en french-tip. Till den ljusa orangea biten på apelsinen har jag använt Isadoras nr 119 Sun Orange, och den mörka är nr 76 Glorius Orange, också från Isadora. Den vita för att måla klyftorna är från Rio, och sedan har jag använt In the Lime Light (China Glaze) och Picnic in the Park (LCN), för att måla de gröna bladen. Jag är överlag ganska nöjd med denna, men jag vill lägga till något; ett par prickar eller streck på den delen av nageln som är tom. Det känns som att det saknas något...

Tips? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lust att slänga in en liten fråga på min frågestund ?

Direktlänk: http://ejaansoon.blogg.se/2011/november/snabb-fragestund.html#comment

KRAM!

2011-11-18 @ 15:33:08
URL: http://ejaansoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0