Visningsdesigner 28, 29, 30

Ännu fler på nagelhjulen. Och har many to go också.



Nr 28. Inser att det ser ut lite som en knark-planta, men i alla fall. Tycker den är fin. Basfärgen är vackra lila Coconut Kiss från China Glaze (har aldrig riktigt fattat namnet på den, vadå Coconut och lila?), sedan vita streck och prickar med two way-penna från Rio. Fyllt i strecken med grönt glitter från Nail Star.

Nr 29. Den här vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva. Den blev egentligen ett misslyckande, inte alls som jag tänkt mig, utan bara något som jag svampade över med svart för att jag tyckte så illa om det. Men, den är ändå cool på något sätt. Färgerna minns jag inte ens. Det enda jag kommer ihåg är att jag började med Isadoras nr 77 Flashy Copper.

Nr 30: Busenkel att göra, och så snygg. Basfärg: underbara skimrande Lady of the Lake från A-England, sedan rosa streck med Soft Pink från Kiss och vita streck och prickar med two way-penna från Rio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0