Visningsdesigner 67, 68, 69

Blev inget nytt inlägg igår är jag rädd, och tyvärr blir det bara visningsdesigner idag. Det får dessvärre vara plugg som gäller nu till på onsdag, så efter det borde jag väl kunna lova ett nytt inlägg, kanske. Har en massa bilder på kameran, men tar sån tid att ladda upp dem på datorn, och redigera för att sedan lägga ut dem. Och om jag ska fixa den där tentan behöver jag lägga all tid på att plugga, hur tråkigt och jobbigt det än är.. :(

Här kommer i alla fall ett par nya:



Och vad duktig jag är som har fått med siffrorna! :)

Nr 67: Den här är faktiskt inspirerad av Lindt, ni vet den där chokladen? Jag satt och käkade lindorkulor i min ensamhet en fredagkväll när jag målade det här. De har ett liknande mönster på förpackningen. :) Det är i alla fall en svart bas, nr 25 från Kubiss, och sedan vitt med min trogna vita two way-penna från Rio.

Nr 68: Ytterligare en enkel design. Halva nageln i rött med Perceval från A-England, och andra halvan i svart återigen med nr 25 från Kubiss. Sedan tagit hjälp av en dotting-pinne och lagt på röda prickar på det svarta, och svarta prickar på det röda. Lätt som en plätt, och snyggt blir det. :)

Nr 69: Den här har jag kopierat från något Konadmönster om jag inte minns helt fel, fast målat på fri hand förstås. Här är basfärgen en blågrå nyans från Sabrina Rudnik, men jag hittar varken namn eller nummer på den, tyvärr. Tog många lager för bra täckning också, och var ett sånt där billigt lack jag köpte på en marknad, så inte så värt direkt.. Den vita är förstås two way från Rio.


Okej, det var allt för idag. Nu ska här pluggas!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina :)

2011-11-28 @ 16:37:31
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0