Nyx Girl Garden

Äntligen har jag tid att uppdatera igen. Har gjort så många nya designer sen senast att jag inte vet hur jag ska orka och hinna med att ladda upp alla. Men vi börjar i alla fall med en swatch.





Den här heter Garden och kommer från Nyx Girl, ett av lacken jag köpt från nailmail.se i somras.

Jag gillar den inte riktigt så mycket som jag hade väntat mig och hoppats faktiskt. Jag gillar ju grönt, men den här är inte riktigt så grön som jag vill ha den. Den är så blek på något vis. Passar säkerligen i vissa situationer, men just idag var den lite för blek för min smak.. Krävs många lager för full täckning också, jag tror jag har tre lager på bilden.

Möjligtvis smittade min stress av lite på min bedömning av det här lacket. Målade i morse innan jag skulle till skolan, och lacket hann inte torka i tid (pinsamt nog blev jag tvungen att be min sambo hjälpa mig av med mjukisbyxorna och på med strumpbyxor - män förstår nog inte hur svårt det är förrän de faktiskt gjort det - och klänning som jag skulle ha i skolan), så designen kladdade ut och jag kände mig väldigt missnöjd med alltihopa. Men men, ett mediokert lack i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0