Milky Way

Jag tror jag har målat alldeles för mycket på de där nagelhjulen jag har nu (har minst ett helt hjul med nya designer att visa upp), för jag har svårt att komma på designer att måla på mina egna naglar. Den här designen hade jag måndag kväll till tisdag morgon, sen åkte den av igen eftersom jag tyckte den var så tråkig. xD Sen ersattes den av de gröna blommorna i föregående inlägg, men även de åkte av på eftermiddagen. Tre designer hann jag alltså med på lite mindre än ett dygn. Sinnessjukt.







Detta är i alla fall, som ni säkert ser Trendsetter från China Glaze, som swatchades i förra inlägget. Uppe på det har jag lagt ett par lager av MNYs nr 265, dragit vita streck halvvägs mellan de två fälten, och sedan satt på röda rhinestones i det olivgröna fältet. Det är ju inte precis någon ful design, men den kändes bara så tråkig, speciellt i jämförelse med det jag gjort på nagelhjulen på senare tid... Dessutom lyckades jag kleta ut allt på högra handen, och orkade inte måla om det, så väntade till dagen efter och bara tog bort alltihopa istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0