Isadora 711 Miami Blue

Här kommer en swatch på en alldeles underbar färg som man verkligen bara måste ha.











Den här färgen, Isadoras nr 711 Miami Blue, är helt fantastisk. Bara fantastisk. Kan garantera att jag inte har någon liknande sedan tidigare. När jag försökte sortera in den i min samling visste jag inte var jag skulle ställa den eftersom jag inte hade någon liknande färg.

Den är i alla fall intensivt babyblå. Täcker kanonbra efter bara ett lager, vilket jag upplever är ganska ovanligt. Torkar snabbt också.

Om ni undrar över ojämnheten på tumnageln så kan jag säga att det är en lagning som syns lite för mycket. Med ett lager Seche Vite ovanpå jämnade det dock ut sig sen :) Ber också om ursäkt för vinternariga händer. Ska försöka göra en riktig återfuktningsräd snart, för det här funkar verkligen inte. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur lyckas du få så långa naglar? ;D Skitsnyggt :D

2011-11-16 @ 20:34:16
URL: http://pinkpolish.webblogg.se/
Postat av: Frida

Jadu, om jag det visste.. Jag låter bli att klippa dem, det är dessvärre min enda hemlighet ^^

2011-11-17 @ 16:32:35
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh, såg det lacket på HM idag och visste att jag sett det nånstans, det är ju sååå snyggt!

2011-11-22 @ 20:32:56
Postat av: Frida

Jag kan inte annat än hålla med, det är helt sinnessjukt vad vackert det är :)

2011-11-23 @ 10:04:05
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0