Swatch OPI Planks a Lot

Som sagt, här kommer alltså en swatch på OPIs fina ljuslila Planks a Lot. Jag har inte speciellt många lila färger, så jag blev speciellt sugen på den här när jag såg den.

Första bilden med blixt:


Dagsljus, utan blixt

Andra utomhus i dagsljus, utan blixt.

Tycker som sagt himla bra om färgen. Dock får jag säga att det var lite småknepigt att måla eftersom penseln var så liten, svårt att få tillräckligt mycket färg så att det inte blir strimmigt och ojämnt. Fast det är nästan bud på att köpa den i stor flaska, men får väl kanske bli när lönen kommit efter sommaren, om den finns att få tag på då...Två lager räckte i alla fall fint för bra täckning. Kanske hade ett tredje jämnat till resultatet, men tyckte inte att det var nödvändigt då jag ändå skulle på med dekorationer och överlack senare. 

Anyway, love it.

Och ber om ursäkt för kladdet utanför, hade ingen remover till förfogande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0