Frida's Little World

Här kommer den senaste lilla designen, som las ovanpå Isadoras Dazzling Ocean. Lite random fläckar i rött från La Femme nr 42 (ett av mina allra första nagellack som jag fick i födelsedagspresent typ -96). Svarta streck och prickar med Rio Nail Art Pen, och vita med So Easy Stripe.
Upptäckte när det var färdigt att det såg ut som små världskartor, därav namnet Frida's Little World..






Nu drar jag för övrigt iväg på läger i skogen i drygt två veckor, så det kommer väl komma ett par nya inlägg när jag kommer tillbaka. Ha det fint i sommarvärmen tills dess! :D

Kommentarer
Postat av: Naglarnaglarnaglar

Jättesnygga!!! :)

2011-07-18 @ 20:39:40
URL: http://naglarnaglarnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0