Swatch Isadora Sun Orange

Nu har jag testat ett av de där sommarfynden, Isadoras nr 119 Sun Orange.

Med blixt:




Utan blixt:




På avstånd:



Närbild:



Tja, vad ska man säga om detta lack.. Det var inte riktigt så soligt som jag hade hoppats på, och som det såg ut i flaskan. Jag gillar orange, men det var mer orange än jag hade väntat mig. Men jag tyckte faktiskt att torktiden var bättre än vad den generellt sett är. Tre lager för full täckning. Det enda som jag ogillar med denna färgen var att den inte inspirerade mig för fem öre. Tyckte det var väldigt svårt att komma på någon rolig och snygg design att måla uppe på, så det som faktiskt blev sen blev jag väldigt missnöjd med - men det kommer ändå bilder i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0