Moonlight Kitty

Som komplement till 106 från Viva la Diva svampade jag på lite silverlila 292 Blue Moon från Gallery Colours längst ut på tipparna. Sedan målade jag silvriga träd i lite lustiga former med nail art pen från Sure Promise. Slutligen fick varje träd en liten katt i svart eller vitt, samt en måne som katterna kunde sitta och titta på :)









Det var svårt att få till svansarna och öronen, men tja.. Jag tyckte jag lyckades ganska bra :)
(min pappa trodde först det var fåglar, sedan kaniner... mamma chansade först på ekorrar.. x)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du målar ju detaljerat du med! :)

2011-07-27 @ 23:18:50
URL: http://coated.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, jag försöker, men mina katter kan ju tydligen förväxlas med ekorrar, kaniner och fåglar x)

2011-07-28 @ 14:00:03
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/
Postat av: En tjej :))

Riktigt fina ! :)

2011-08-25 @ 15:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0