Children's Party

Som sagt, Sun Orange från Isadora inspirerade mig föga, så dagens design är något barnslig och faktiskt ganska ful. Ett par av naglarna blev jag nöjd med, men merparten tycker jag bara ser fula ut, och helheten ser omaka och konstig ut.

Höger hand:




Vänster hand:




Så här kan det bli när man sätter igång att måla utan att ha någon plan klar för sig. Jag gör väldigt sällan så, även om en del säger att inspirationen får komma fram tydligare om man gör det. Helt enkelt för att, tja, det blir väldigt sällan bra när jag gör så. Åtminstone så brukar jag själv inte gilla det. Jag måste ha en plan! *kontrollfreak*

Anyway, hoppas att någon blir inspirerad av mitt barnkalas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0