White Christmas

Den här designen hade jag fredag-måndag innan jag bytte igen. Hade nog bytt tidigare om jag hade haft tid och möjlighet. Jag tyckte den var helt okej när jag precis var färdig med den, men sen tyckte jag bara den var tråkig som fan. Haha, jag har visst börjat ställa för höga krav på mig själv.



Den vita basfärgen är White Orchid från Kicks. Vill minnas att jag använde tre lager, blev ganska strimmigt till att börja med. Skulle tagit en swatch, men hann inte. Som ni ser har jag inte ens orkat bry mig om att städa upp kring nagelbanden. Inspiration fick jag från en liten julkula jag såg på Netto ett par dagar tidigare, samt från ringfingret på denna design. Både den gröna och röda målades med mina kära two way-pennor från Rio. De röda strecken fick också rött glitter som dessvärre inte syns på bilden (det är värdelöst att ta bilder nu när det aldrig blir riktigt ljust ute), från Taisu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0