Visningsdesigner 73, 74, 75

Bara för att se till så att det faktiskt kommer upp lite nya inlägg regelbundet nu så ställer jag in ett par i förväg. Så fler visningsdesigner får ni. :)



Ni får säga till om ni tröttnar på det här med visningsdesignerna. Jag tycker bara det är så himla smidigt eftersom jag kan måla hur mycket jag vill utan att lägga tid på att vårda naglarna mellan varje omgång, vilket jag inte alltid har tid med...

Nr 73: En bas i form av nr 106 från Viva la Diva, sedan en abstrakt design på det med en vit two way från Rio. Silverglitter från Nail Star för att piffa upp det hela. :)

Nr 74: Den här är också rätt abstrakt så där, men ganska snygg också. Basen är en underbar duokrom färg från Orly, Royal Velvet heter den om skimrar alldeles löjligt vackert. Min trogna följeslagare svart och vitt från Rio har fått vara med även här, samt det fiffiga silverglittret från Nail Star igen.

Nr 75: Blev inte riktigt som jag hade föreställt mig, men ändå bättre än väntat. :) Basfärgen är ännu en från Viva la Diva (har du inte testat något av deras lack borde du det, de är prisvärda och finns i massvis med fina färger), nr 121, en härlig mörklila nyans med små glitterpartiklar. Jag har sedan målat zebramönster vertikalt med lila från Rio och diagonalt med vitt från Rio.

Inte så juligt kanske, men lite variation måste jag ju ge er också... :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Väldigt fina :)

2011-12-03 @ 12:11:20
URL: http://Emma-ls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0