Jul i arkivet

Har upptäckt att jag blir en dålig bloggare så fort jag åker hem. Har ett dop för min yngsta brorsdotter Tyra imorgon, så är hemma hos föräldrarna igen. Min egen dator med alla bilder är kvar hemma hos sambon så att han ska ha något sätt att hålla kontakt med yttervärlden efter att han hällde vatten över sin egen dator. Så bara för att ni inte ska bli alldeles utsvultna och tröttna på mig tänker jag hämta en gammal bild ur arkivet, en av de allra första bilderna jag faktiskt la upp här, när jag precis började med bloggen, och inte gjorde det så seriöst...



Det här är alltså en juldesign jag gjorde förra året. Och här hittar ni ursprungsinlägget. Enjoy! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0